Dlaczego warto dbać o układ dolotowy w TDI :)
Zwiń
X
-
Dlaczego warto dbać o układ dolotowy w TDI
Bohaterem jest 1.9TDI ALH. Może bez zbędnego opowiadania powiem że czegoś takiego to nie widziałem dawno. Wczoraj brejdak rozebrał dolot w swoim A3. Auto jest naprawdę w stanie idealny, poprzednio jeździła nim kobieta uprawiając wybitne PSJ. Już na jeździe przed zakupem jak zademonstrowała swój styl jazdy było wszystko wiadomo. Max 40km/h itd. Auto po przekroczeniu 3k rpm łapało notlaufa. Zawieszało obroty i koniec. Przy okazji sprawdziliśmy stan sprężąrki. Absolutne zero luzów na wałku. Ale sami zobaczcie ten syfff w dolocie. :twisted:
Zdjęcie 1
Zdjęcie 2
Zdjęcie 3
Teraz gdy zapanowała czystość, a EGR wyczyszczony i zaślepiony, auto zbiera się jak szatan. To tak jakby zatkać człowiekowi jedną dziurkę w nosie i kazać oddychać podczas biegu*1B1B*1.8T*4x4
*1B1B*1.9T*DSG
-
-
No na budziku to ma teraz 152kkm, jest w rewelacyjnym stanie, lecz wnoszę że 200kkm przekroczyło. Ja tam nie wierze w dieslu 10 letnim w przebieg mniejszy jak 250kkm jednak. No ale cóż, jak swoją czeszkę z przebiegiem 216kkm wystawiłem na sprzedaż to każdy wydziwiał że taaaaaki przebieg. No a to ciekawe bo auto w stanie igła. Tak samo to A3 - totalnie bezstłuczkowe po wyczyszczeniu dolotu parametry na VAGu jak fabryka. Jedynie korekcje dawek troche pokazują na przebieg. No ale wiadomo, załóżmy że ma 300kkm*1B1B*1.8T*4x4
*1B1B*1.9T*DSG
Komentarz
-
-
Kod:Teraz gdy zapanowała czystość, a EGR wyczyszczony i zaślepiony, auto zbiera się jak szatan. To tak jakby zatkać człowiekowi jedną dziurkę w nosie i kazać oddychać podczas biegu :D
kmicio możesz mi dokładniej wyjaśnić lub wstawić fotkę która to dokładnie część (jestem laikiem w sprawach mechanicznych)??? i wyjaśnij mi jak to jest z tym zaślepieniem o którym pisałeś.
[ Dodano: Nie 01 Lis, 09 18:54 ]
Dziś zdjąłem gumowy wąż by zobaczyć jak to w mojej O1 jest z tą czystością w tym miejscu....i jest czysto. Jedyne co mnie zastanawia to ta zaślepka o której pisał kmicio[b], która niby poprawia osiągi silnika. Czy jest to w pełni bezpieczne?Załączone plikistrazakp
Była O1 1.9 tdi 110KM ASV 2001r. - służyła mi dzielnie 6 lat.
Jest O2 1.4 tsi, 156KM/260Nm (podobno), CAXA, 2009r.
Komentarz
-
Komentarz